Fatih Terim: Galatasaray büyük bir aile..

İmparator Fatih Terim, Ankaragücü maçı öncesinde yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Kadrodaki değişiklikle ilgili Galatasaray'ın büyük bir aile olduğunu söyleyen Fatih Terim'in açıklamaları şu şekilde...

BÜTÜN TAKIMLARIMIZA, ÜLKEMİZE LİGİMİZ HAYIRLI OLSUN
Antrenörlüğe ben Ankaragücü'nde başladım, çok güzel 2 sene geçirdim. Dünden beri de otelde beni yönetim ve taraftarlar ziyaret etti, çok da mutlu ettiler. Ankaragücü'nü tekrardan Süper Lig'de görmek beni çok mutlu etti çünkü Ankaragücü seyircisiyle, camiasıyla yakışan bir takımdı. Çok güzel 2 sene geçirdim orada. Güzel günler de yaşadık, güzel de intibalar bıraktık ki Ankaragücü seyircisi gelip herkese öyle çicek vermez, hoşgeldin demez, sağolsunlar. Ümit ederim her şey gönüllerince olur. 

Bütün takımlarımıza, ülkemize ligimiz hayırlı olsun. Biraz geç geldik  Ankaragücü de biz de. Söylenen saatten erken çıkmamıza rağmen trafik bir hayli fazlaydı. Onun şimdi konuşması oluyor. Eğer mümkünse daha rahat bir ortamda ısınmak istiyoruz. Maç belki biraz süre alacak ama burada Ankara Emniyet Müdürü ve ekibine teşekkür ederiz bizi o trafikten kurtardığı için.

GALATASARAY BÜYÜK BİR AİLE
Bugünkü değişiklerin nedeni; Galatasaray büyük bir aile, takımımız da bu ailenin bir parçası. Bu ailenin içerisinde herkesin oynama imkanı olmalı ki biz 1, 1,5 ay sonra her hafta 3 tane maç oynayacağız. Bu 3 maça da daha fazla oyuncunun hazır olmasını istiyorum. O yüzden böyle bir kadro tercihi yaptık ki burada Belhanda'nın daha tam hazır olmadığını düşünürsek, Dünya Kupası'ndan dolayı 2 hafta sonra başladı bizimle çalışmaya. Diğer arkadaşlarımız da her an girerler, çıkarlar. Dediğim gibi biri girecek, biri çıkacak. O yüzden böyle bir kadro tercihi yaptım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0