Eren Derdiyok: Hedefimiz her zaman daha iyi olacak

Lokomotiv Moskova karşısında takımımızın ikinci golünü kaydeden Eren Derdiyok, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Şansını değerlendirmeye devam etmek istediğini belirten Eren Derdiyok'un açıklamaları şu şekilde..

HEDEFİMİZ HER ZAMAN DAHA İYİ OLACAK
Mutluyuz. Taraftarımızın önünde oynadık. Takımdaki herkes bu önemli sınav için hazırlanıyordu. Sınavı geçtiğimizi düşünüyorum. İyi ve eksik yaptığımız şeyler var. Bunların üzerine çalışarak daha iyi olmak istiyoruz. Hedefimiz her zaman daha iyi olmak.

İyi bir gidişatımız var. Takım iyi oynuyor. Önde gol atıyorsam takımın sayesinde. Sezona iyi başladık, böyle de devam etmek istiyoruz. Baskı yok. Her zaman yaptığım şeyi yapıyorum. Oynarken de yedekken de bu böyleydi. Şans şu an benden yana. Şansımı değerlendirmeye devam etmek istiyorum.

Geçen haftadan beri Şampiyonlar Ligi toplarıyla çalışmaya başladık, antrenmanlarda topa vuruş çalışmalarını yapmıştım. Takım olarak eksiklerimizi gidermek istiyoruz. Şampiyonlar Ligi her futbolcunun hayali ve Galatasaray camiası buna alışık bir camia. Grupta böyle devam edersek, çıkacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0