Garry Rodrigues: Beni ödüllendirmek istediler..

Galatasaray'da geçtiğimiz sezon başarılı bir performans ortaya koyan ve dün sözleşmesine zam yapılan Garry Rodrigues, Hollanda basınına açıklamalarda bulundu. Galatasaray'da mutlu olduğunu belirten Rodrigues, zam talebinin kulüpten geldiğini de belirtti. Garry Rodrigues'in açıklamaları şu şekilde...

GALATASARAY'DA MUTLUYUM
Bir süredir görüşmelerde bulunuyorduk. Geçen hafta kulüp güzel bir öneriyle geldi. 2021'e kadar sözleşmem devam ediyor. Beni ödüllendirmek istediler. Bir bakıma ben Türkiye'nin Hakim Ziyech'iyim. Gitmek istediğim bir kulüp olmadı. Galatasaray'da mutluyum. Burada insanlar beni seviyor

BU BİZİM İÇİN FIRSAT
Şampiyonlar Ligi'nde oynayacağız. Burada kendimi denemek istiyorum. Schalke, Porto ve Lokomotiv'in olduğu bir gruptayız. Bu bizim için fırsat. Hala daha iyi olmak ve ilerlemek istiyorum. Küçük bir sakatlığım var. Milli maçlarda oynamayacağım. İstanbul'da çalışmalarıma devam ediyorum. Şampiyonlar Ligi'nden önce hazır olacağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0