Ozan Kabak: "Hep bu anları düşünüyordum"

Bugün ilk onbirde sahaya çıkan ve yaptığı müdahalelerle göz dolduran 18 yaşındaki Ozan Kabak maçın ardından açıklamalarda bulundu. Fatih Terim'e teşekkür eden Ozan, gece yatarken hep bu anları düşündüğü aktardı.

"GECE YATARKEN HEP BU ANLARI DÜŞÜNÜYORDUM"
"Öncelikle Fatih Terim'e teşekkür etmek istiyorum. Bu zor maçta bana şans verdiler ben de onları mahcup etmedim. Gece yatarken hep bu anları düşünüyordum. Maça ısınmak zor olmadı. Elimden geleni yaptım ama daha fazlasını yapabilirim. Daha fazlasını yapabilirim. Takım arkadaşlarım bana çok yardımcı oluyor. Onlara çok teşekkür ediyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0