ÖZEL | Aaron Harrison: Resmi maçlarda oynamak için sabırsızlanıyorum

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı'nın düzenlediği medya gününde Aaron Harrison, sitemize özel açıklamalarda bulundu. Resmi maça çıkmak için sabırsızlandığını belirten Harrison, gelecekte daha iyi bir oyuncu olmak istediğini de belirtti. Harrison'ın açıklamaları şu şekilde...

Avrupa’da ilk sezonun ve burada daha farklı bir oyun oynanıyor. İlk izlenimin nasıl, alıştın mı buradaki basketbola?
Tabi ki farklılıklar var ama zaman geçtikçe Avrupa'daki oyuna daha çok alışıyorum. Oynadıkça daha iyi olacak. Resmi maçlarda oynamak için sabırsızlanıyorum. Bir an önce Salı gününün gelmesini istiyorum.

Şu ana kadar burada karşılaştığın en büyük zorluk, seni en çok etkileyen ya da şaşırtan şey ne oldu?
Bu ilk yurtdışı deneyimim olacak. Evimden ve oradaki çevremden uzaktayım. Ailemden ilk kez uzak kalıyorum. Benim için farklı bir deneyim olacak. Beni en çok zorlayan şey de bu oldu diyebilirim.

Pek zaman geçirme fırsatın olmasa da İstanbul’u beğendin mi? Gezme veya yemeklerini tatma fırsatın oldu mu?
İstanbul'u henüz gezmeye şans bulamadım çünkü sezon önü olduğu için yoğun antrenman yapıyoruz.  Sezon başladığında İstanbul'u öğrenmeye başlarım ve İstanbul’u beğeneceğimden eminim. Herkesin çok beğendiği ve övdüğü bir şehir burası.

NCAA Turnuvası’nda Nigel Hayes ile karşılaşmış ve senin son şutunla onları yenmiştiniz. Şimdi takım arkadaşısınız. Bu hikayeyi konuştunuz mu aranızda?
O maçı çok konuşmadık, ondan daha çok 2015’te namağlup giderken bizi yarı finalde yendikleri maç üzerine çok konuştuk çünkü o maç tartışmaya daha açık bir maçtı.

Kariyerinde şu ana kadar daha çok şutör ve skorer olarak oynadın. Şu anda topla daha çok oynayan bir oyuncuya evriliyorsun. Oyunundaki bu değişimi nasıl değerlendiriyorsun? 
Her zaman iyi bir playmaker olduğumu biliyordum ve bu sene de herkesi oyun içinde dahil ederek katkı sağlamak istiyorum. Skorer oyuncularımız var ve ben de şut özelliğimin yanında takımdaki bu görevi üstlenmek istiyorum.

Bireysel olarak sezon içinde veya sezon sonunda bir hedef belirledin mi kendine?  
Gelecekte daha iyi bir oyuncu olmak hedefim. Takıma lider olmak, sezonun tamamında istikrarlı olmak hedeflerim arasında. İstikrarlı olarak iyi oynamak geliştirmek istediğim özellik.

                                                                          ***
                                                   FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR
                                        KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0