ÖZEL | Erol Can Çinko: Beklediğimden çok daha iyi durumdayız.

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı'nın düzenlediği medya gününde Erol Can Çinko, sitemize özel açıklamalarda bulundu. Takımındaki uyumun beklediğinden çok daha iyi olduğunu söyleyen Erol Can, Bolu kampı ve hazırlık maçlarının da güzel geçtiğini belirtti. Erol Can Çinko'nun açıklamaları şu şekilde...

Takıma katıldığında başantrenör Oktay Mahmuti'ydi ancak sonrasında yollar ayrıldı ve başantrenörlük göreve Ertuğrul Erdoğan getirildi. Bu değişikliğin sana ne gibi bir etkisi oldu?
Şu anda bir etkisi olup, olmadığını söylemek için çok erken ama tabii ki şöyle bir şey var başka bir koçla geldim, başka bir koç ile devam ediyorum. Değişik bir durum çünkü bu sezon içinde olsa herkesin bildiği, herkesin beklediği bir şey ancak yaz olunca biraz garip oldu. Çok fazla bir örneği yoktur ama bence çok fazla değişen bir şey yok çünkü ikinci hafta da olabilirdi, ben de takım değiştirebilirdim. Hayatın içinde olan şeyler bunlar.

Ertuğrul Erdoğan geldikten sonra onunla takımda alacağın rol hakkında konuşma fırsatınız oldu mu?
Tabii ki oldu. Benim için çok bir şeyin değiştiğini düşünmüyorum. Ben kendi hedeflerim doğrultusunda buradayım. Ben çalışırsam, hakedersem, sahada iyi  bir şey ortaya koyarsam ben yine sahada olacağım. Eğer ben sahada olmayı haketmiyorsam sahada olmayacağım. Bence hikaye bu kadar basit.

Yepyeni bir takımız bu sezon. Bu takımın uyumu, kimyası hakkında neler söyleyebilirsin?
Beklediğimden çok daha iyi durumdayız. Normalde bu kadar yeni oyuncunun bir araya gelmesi basketbol açısından olmasa da kişilik açısından zor olur. Bence kişilik ve karakter açısından olması gerektiğinden çok daha ilerideyiz. Tabii ki basketbol açısından gelişmemiz gereken yerler var. Birbirimizi tanıyoruz, neler yapabileceğimizi anlıyoruz ama birkaç tane galibiyet ile başlarsak sezona her şeyin çok daha kolay oturabileceğini düşünüyorum. Bolu kampı ve hazırlık maçları da güzel geçti, gayet verimliydi diyebilirim. 

                                                                         ***
                                                   FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR
                                        KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ

Röportaj: Can Bedel
Düzenleme: Can Bedel                                          

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0