ÖZEL | Nigel Hayes: İki ay içinde Türkçe konuşmayı çözmek istiyorum.

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı'nın düzenlediği medya gününde Nigel Hayes, sitemize özel açıklamalarda bulundu. En sevdiği yemekten, İstanbul'daki favori mekanına kadar birçok konuda açıklamalarda bulunan Nigel Hayes sahada elinden gelenin en iyisini yapacağını söyledi. Nigel Hayes'in sorularımıza verdiği cevaplar şu şekilde..

Yaz dönemi başında planlarında Avrupa’ya gelmek yokmuş ama şu anda Galatasaray’dasın. Transfer süreci nasıl gelişti?
Hayatta yapmak istediğim şeyler için, aileme destek olabilmek için ve hayallerime ulaşabilmek için Avrupa yolunu tercih ettim. Ulaşmak istediğim hedef için bir adım olarak görüyorum buraya gelmeyi. Böylelikle dünyayı gezmiş oluyorum ve sevdiğim işi yapıp, para kazanıyorum. 

Hazırlık döneminde görebildiğimiz kadarıyla hücumda önemli bir görevin olacak. Bu takıma neler katabileceğini düşünüyorsun?
Bir söz vermek istemiyorum ama elimden gelenin en iyisini yapacağım. Hücumda benden topu çemberden geçirmem isteniyorsa bunun için her yolu deneyeceğim. Eğer bunu da gerektiği kadar yapabilirsem inşallah çok maç kazanırız. 

Hücumdan bahsederken kolejdeyken genelde Wisconsin flex denen bir oyun üzerinden oynuyordun. Avrupa'da hücumdaki set çeşitliliği çok daha fazla. Bu konuda sorun yaşayabileceğini düşünüyor musun? 
Sanmıyorum. Bence basketbol oynamaya yetenekliyim ve ne hücum seti oynanırsa oynansın amaç topu potanın içinden geçirmek. Ben de bunu yapabilecek kapasitedeyim ve buna odaklıyım. 

Tıpkı Aaron Harrison gibi sen de bu sene ilk Avrupa tecrübeni yaşayacaksın. İki kıta basketbolu arasındaki farkları nasıl görüyorsun?
Öncelikle savunma yapabiliyorsun ve topu çemberin üzerinden alabiliyorsun. Bu Amerika'da olmayan bir şey. Onun dışında oyuncuların mola alamamasını söyleyebilirim. Fouller burada daha kolay çalınıyor, hücum daha hızlı akıyor. Ama en sonunda amaç potanın içinden geçirip, rakibin sayı atmasını önlemek. 

Türkçe birkaç kelime öğrenmişsin. Türkçe öğrenmek istiyor musun, buradaki kültürü sevdin mi? Favori bir yemeğin ya da şarkın var mı?
Türkçe öğrenmek istiyorum. İki ay içinde buradakiler ile Türkçe anlaşabileceğimi düşünüyorum. Türkçe öğrenmenin buradaki hayatıma katkısı olacağını düşünüyorum, buradaki yaşam tarzına. En sevdiğim yemek şu ana kadar aşure. En beğendiğim mekan ise Etiler’de Boğaziçi Üniversitesi'nin oradaki Don Pablo’s Restoran. 

Galatasaray taraftarı senden çok umutlu ve sana karşı büyük bir sevgi besliyor. Onlara ileteceğin bir mesaj var mı?
Her zaman destek olmanızı istiyoruz, yenince tam destek, kaybedince daha fazla destek. Elimizden geleni yapmaya çalışacağız. Onların desteğine çok fazla ihtiyacımız var.

***
FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0