Domenico Tedesco'dan Fatih Terim açıklaması!

Şampiyonlar Ligi üçüncü maçında Ali Sami Yen'de konuk edeceğimiz olan Almanya temsilcisi Schalke 04'ün teknik direktörü Domenico Tedesco, basın toplantısında yaptığı açıklamalarda Fatih Terim hakkında övgü dolu sözler söyledi. Fatih Terim ile tanışmanın bir ayrıcalık olacağını belirten Tedesco'nun açıklamaları şu şekilde...

FATİH TERİM İLE EL SIKIŞMAK ÇOK ÖNEMLİ OLACAKTIR
Fatih Terim’in çok büyük bir teknik adam olduğunu düşünüyorum. Ben İtalyan asıllıyım ve Fiorentina taraftarıyım. O dönemde teknik direktörlük yaparken Grande olarak tanımlanıyordu. Ben de kendisine o gözle baktım. Kendisiyle el sıkışmak çok önemli olacaktır. Yarını heyecanla bekliyorum. Onunla tanışmak ayrıcalık olacaktır. Benim çok yakından takip ettiğim Garry Rodrigues gibi bir oyuncuları var. Eren ve Belhanda’yı da yakından takip ediyoruz. Bu isimlerin dışında Galatasaray’da bireysel olarak çok önemli oyuncuların olduğunu biliyoruz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0