Hamit Altıntop: Galatasaray, Schalke karşısında bir adım önde

Galatasaray'ın eski futbolcusu Hamit Altıntop, sarı kırmızılı takımın UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Schalke 04'ten, Süper Lig'de yaşanan şampiyonluk yarışına ilişkin birçok konuda DHA'ya özel açıklamalarda bulundu. Fatih Terim'in hedefinin her zaman Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu olduğunu belirten Hamit, Schalke maçında Galatasaray'ın bir adım önde olduğunu da belirtti. Hamit Altıntop'un açıklamaları şu şekilde... 

FATİH TERİM'İN HEDEFİ HER ZAMAN ŞAMPİYONLAR LİGİ ŞAMPİYONLUĞU
UEFA Şampiyonlar Ligi hayalini iyi değerlendirmek lazım. Fatih hocanın öyle bir hedefi olduğunu her zaman biliyoruz ama bu sene için öyle bir hedefi olduğunu tahmin etmiyorum. Galatasaray'ın iç sahada taraftarıyla beraber her zaman favori olduğuna inanıyorum. Ama son maçlarda yaşanan sakatlıklar ve Finansal Fair Play gelişmeleri nedeniyle biraz kısıtlı hamleler yapılmasından dolayı bu sene Galatasaray camiası için zorlu bir süreç oluyor. Biz de yakından takip ediyoruz ve maçları heyecanla izliyoruz.

GALATASARAY, SCHALKE KARŞISINDA BİR ADIM ÖNDE
Schalke genç ve hırslı bir hocaya sahip. Takımın da yaş ortalaması düşük. Bazen 3-5-2 sistemiyle, bazen de 4-5-1 sistemiyle sahaya çıkıyorlar. Buna kendini hazırlamak zor. Ama Galatasaray'ın taraftar baskısıyla, Fatih hocanın tecrübesiyle bir adım önde olduğuna inanıyorum ama sakatlıklar da büyük bir handikap yaratıyor. Takımda maalesef çok fazla alternatif de yok.

BAŞAKŞEHİR'İN DEVAMLILIĞI, BEŞİKTAŞ'IN KALİTESİ VAR
Süper Lig'de şampiyonluk yarışı sezon sonuna kadar devam edecektir. Başakşehir'in devamlılığı, Beşiktaş'ın kalitesi, Galatasaray'ın da geçen seneden kalma bir özgüveni var. Sonunda kimin şampiyon olacağını tahmin etmek zor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0