Martin Linnes: Kulüp bana yeni sözleşme imzalamak istediklerini iletti..

Galatasaray'ın Norveçli sağ beki Martin Linnes, ülkesinin basınına önemli açıklamalarda bulundu. Üst düzey bir takımda forma giydiği için kendisine başka kulüplerden ilgi olmasının doğal olduğunu söyleyen Linnes ancak Galatasaray'da mutlu olduğunu ve kulübün yeni sözleşmeye sıcak baktığını belirtti.

"BENİ TAKIMDA TUTMAK İSTEMELERİ MUTLU EDİYOR"
''Sözleşmem bu sezon sonunda bitiyor. Bu tip görüşmelerin olması çok doğal. Kulüple çok iyi bir diyaloğum var ve benimle devam etmeyi istediklerini düşünüyorum. Kulüp ve benim için sabırsızlanıyorum. Burada önemli olan beni takımda tutmak istemeleri, bu beni çok mutlu ediyor. Neler olacağını yakın zamanda göreceğiz''

''Kulüp bana yeni sözleşme imzalamak istediklerini iletti. Bunun bir parçası olmak çok güzel bir duygu. Galatasaray kariyerim için önemli bir nokta. Neler olacağını ben de merak ediyorum'' 

''İLGİ OLMASI DOĞAL AMA GALATASARAY'DA MUTLUYUM''
Norveçli oyuncu, son dönemin çok iyi geçtiğini söylerken ''Neler yapabileceğimi göstermek istiyorum. Açıkçası Galatasaray'da son iki sezonum çok iyi geçti. Mutluyum''

Linnes, 'Sana başka takımların teklifi oldu mu?' şeklindeki soruyu da yanıtlarken ''Şu an gelen bir teklif yok. Türkiye'nin en üst düzey takımında ve Şampiyonlar Ligi'nde oynuyorum. Bu yüzden bir ilgi olması doğal. Sene sonuna doğru göreceğiz'' dedi.

"MARİANO İLE GİRDİĞİMİZ REKABET ZORLU"
''İnanılmaz yeteneklere sahip bir Brezilyalı ile aynı pozisyon için rekabet halindeyiz. Zorlu bir rekabet. Ben kendime güveniyorum'' 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0