Nedim Özbey: Seyircinin desteğine ihtiyacımız var

Galatasaray Erkek Voleybol Takımı Başantrenörü Nedim Özbey, Halkbank maçı öncesinde Galatasaray TV'ye açıklamalarda bulundu. Seyirci desteğine ihtiyaçlarının olduğunu belirten Nedim Özbey, kazanmak için sahaya çıkacaklarını da belirtti. Nedim Özbey'in açıklamaları şu şekilde...

KAZANMAK İÇİN ÇIKACAĞIZ
Son şampiyon ile oynayacağız. Onlar da iyi bir takım kurdular. Başında biz yaptığımız 2-3 transfer ile gözde bir takımdık. Nereden bulundu bu paralar bilmiyorum ama herkes 3’er 5’er yabancı transfer ederek takım kurdu. Seyircinin desteğine ihtiyacımız var. Kazanmak için çıkacağız. Geçen sene 2 kez elimizden kaçırdık onları. 2-1, 2-1 öndeydik iki maçı da 3-2 verdik. Bu sefer böyle olsun istemiyoruz, kazanmak istiyoruz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0