Ozan Kabak: Hocamın güvenini boşa çıkarmak istemiyorum..

Bugün savunmada kusursuza yakın bir oyun sergileyen genç Ozan Kabak mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Fatih Terim'in kendisine güvendiğini söyleyen genç Ozan, bu güveni boşa çıkarmak istemediğini belirtti.

"ŞAMPİYONLAR LİGİ HER OYUNCUNUN HAYALİ"
"İstediğimiz sonucu elde edemedik ama Şampiyonlar Ligi gibi bir arenada 1 puan da önemli, rakibe de 3 puan vermedik. Şampiyonlar Ligi her oyuncunun hayali, ben de şükürler olsun ilk maçıma çıktım. Fatih hoca bana çok güveniyor, ben de bunu boşa çıkarmak istemiyorum"

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0