Sofiane Feghouli: "Bana son kez güven hocam" dedim..

Bugün gösterdiği performansla göz dolduran Sofiane Feghouli, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Feghouli, Fatih Terim'den son kez kendisine güvenmesini istediğini ve bu yüzden bugün elinden geleni yaptığını söyledi.

"BANA SON KEZ GÜVEN HOCAM" DEDİM.. 
"Fatih Terim’den bu maç öncesi bana güvenmesini istedim. 'Bana son kez güven hocam' dedim. Kendisine teşekkür ediyorum. Aynı geçen sene olduğu gibi bana güvenmesini istiyorum. Oynadığım pozisyon önemli değil, elimden geleni yapmaya çalıştım bugün."

ÇOK ÇOK ÖNEMLİ BİR ÜÇ PUANDI
"Çok çok önemli bir üç puandı. Kazanmamız gerekiyordu ve en iyi şekilde yaptığımızı düşünüyorum. Taraftarımıza, hocamıza ve bizimle beraber olmayan arkadaşlarımıza bu üç puanı göndermek istiyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0