Mariano: Flamengo'nun ilgisi doğru ancak kalmak istiyorum..

Geçtiğimiz sezon Sevilla'dan transfer edilen ve devre arasında takımdan ayrılacağına yönelik birçok spekülasyonun bulunduğu Brezilyalı savunma oyuncumuz Mariano, kampta yer alan basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Kendisine gelen tekliflerden haberinin olduğunu ancak Galatasaray'da kalmak istediğini belirten 32 yaşındaki yıldız oyuncu, sezon sonunda yeniden şampiyon olmak için çok çalıştıklarını belirtti. Mariano'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde..

TEKLİFLER VAR ANCAK BURADA MUTLUYUM
Flamengo'nun bana ilgisi olduğunu duydum ama Galatasaray ile 1,5 yıl daha kontratım var ve ben burada kalmak istiyorum. Galatasaray'da mutluyum ve buradaki kontratımı tamamlamak istiyorum. Kulüp eğer sözleşmemi uzatmak isterse ben de uzatmak isterim. Tabii bu sadece benim elimde değil. Kulübün düşüncesi çok önemli. Futboldan sonra ne yapacağımı ise düşünmedim çünkü önümde çok zamanım olduğunu düşünüyorum. Ailemle birlikte İstanbul'da çok mutluyum ve burada uzun yıllar kalmak istediğimi rahatlıkla söyleyebilirim. 

6 PUAN KAPANABİLECEK BİR FARK
İlk yarıda bana göre en önemli iki olumsuz nokta, sakatlıklar ve cezalılar diyebiliriz. Yoğun bir maç temposu içerisinde talihsiz sakatlıklar yaşadık. Diğer taraftan Fenerbahçe maçından sonra alınan cezalar var. Bunlar da ister istemez takımı olumsuz etkiledi. Şu anki kapanabilecek bir puan farkı. Geçmişte daha büyük puan farkları kapandı. Liderle aramızda 6 puan fark var. Başakşehir'le de ikinci yarıda kendi sahamızda oynayacağız. O yüzden kapanmayacak bir fark yok. Biz kendimize güveniyoruz. Şampiyonluk için rakip olarak, özellikle bir takım adı söyleyemem. Galatasaray'a karşı rakiplerin nasıl konsantrasyon sağladığını da biliyoruz. Derbiler zor görünebilir ama her maç zor. Şu rakip en ciddi rakibimiz, diyemiyorum. Önemli olan maksimum puanı alıp mutlu sona ulaşabilmek.

AVRUPA'DA GİDEBİLECEĞİMİZ YERE KADAR 
Şampiyonlar Ligi'nde oynamanın her futbolcu gibi benim için de çok önemli bir duygu, çünkü kulüp bazında en önemli turnuva. Tabii ki gruplardan çıkmak isterdik ama bu ne yazık ki gerçekleşmedi. Şu anda Avrupa'da gidebildiğimiz yere kadar gitmemiz gerekiyor. 2000 yılında kazanılan UEFA Kupası başarısının Galatasaray tarihinde ne kadar önemli bir yer tuttuğunu biliyoruz. Biz de bunu tekrarlamak isteriz, niye olmasın. Futbol sürprizlerle dolu bir oyun. Kimse olmaz diyemez, elimizden gelenin en iyisini yapmamız gerekiyor. Ligde nasıl maç maç bakıyorsak, Avrupa Ligi'ne de öyle bakmamız gerekiyor. Şimdi önümüzde bir Benfica maçı var ona odaklanmamız gerek. Aramızdan ayrılan arkadaşlarımız oldu, mutlaka katılacak arkadaşlarımız da olacaktır. Kuracağımız iyi kadroyla, iyi bir arkadaşlık ortamıyla Avrupa'da gidebileceğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. Tabii sonunda bir kupa olursa çok mutlu oluruz. Galatasaray gibi büyük bir camianın tarihine adımızı yazdırmış oluruz. Umarım kupa gelir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0