Efe Güven: Takımımı kutluyorum

Galatasaray Kadın Basketbol Takımımızın, OGM Ormanspor karşısında aldığı 74-71’lik galibiyetten sonra başantrenörümüz Efe Güven, müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu. Playoff sıralaması açısında önemli bir maç olduğunu belirten Güven, taraftarlara da teşekkür etti. Efe Güven'in açıklamaları şu şekilde...

TAKIMIMI CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM
Bizim için ligdeki playoff sıralaması açısından çok önemli bir maçtı. Oyuncularım bugün çok ciddi bir efor sarf ettiler ve çok ciddi bir karakter koyarak kazanmasını bildiler. 13 sayı geriden gelerek bu maçı kazandık. Taraftarımız bizi yine yalnız bırakmadı. Onlara çok teşekkür ediyorum ve takımımı canı gönülden kutluyorum.

ÇOK KEYİFLİ BİR ŞEKİLDE SEZONU BİTİRECEĞİZ
Şimdi önümüzde Çarşamba günü BLMA takımı ile oynayacağımız bir EuroCup Women Son 8 turu maçı var. O maçta bir üst türe çıkmak için avantajlı bir skor elde etmeye çalışacağız. Pazartesi’den itibaren çalışmalarımız bu yönde olacak. Taraftarlarımızı maça çağırıyorum demek istemiyorum, zaten bizim her maçımıza geliyorlar. Şu anda takımın on üçüncü oyuncusu gibiler. Onlarla beraber her maçımızı ciddi bir eforla kazanıyoruz. Bence sezonun şu ana kadarki kısmına bakacak olursanız çok güzel ve çok iyi bir iş yaptık. Çoğu insanın beklentisinden fazla iş yaptık ve bunu devam ettireceğiz. Sezon sonunda da çok keyifli bir şekilde sezonu bitireceğiz

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0