Galatasaray markası dünyaya açılıyor..
Göreve geldikleri günden bugüne Galatasaray'ın finansal sorunlarıyla uğraşan Mustafa Cengiz yönetimi, saha içinde alınan/alınacak sonuçların yanı sıra Galatasaray markasını saha dışında da güçlendirme çalışmalarına başladı. Başkan Cengiz'in talimatı doğrultusunda yönetim içerisinde kurulan bir komisyon Galatasaray markasını özellikle ABD, Asya ve Uzakdoğu pazarında daha etkin bir hale getirmek için çalışacak.
Galatasaray yönetimi, geçtiğimiz günlerde yapılan Yönetim Kurulu toplantısı sonrasında dünyaya açılma fikri için harekete geçti. Kurumsal organizasyon ve ticari projeler adı altında bir komisyon kuran yönetim, profesyonellerin de bulunduğu bu organizasyonel yapıyla birlikte Galatasaray markasını dünyanın ucuna taşımaya kararlı.. Ticari projeler üzerinde çalışan bu grup hali hazırda ABD, Çin ve Japon temsilcilerle proje görüşmeleri yürütürken, amaç uzun zamandır dünyada bilinen bir marka olan Galatasaray'ı daha da güçlü ve etkin hale getirmek..
Galatasaray yönetimi ayrıca dijital dünyadaki telif hakları için de harekete geçti. 6 kişilik telif hakkı komisyonu oluşturan Cengiz yönetimi, dijital platformlarda Galatasaray adı ve logosu ile yapılan her paylaşımdan doğan telif haklarından gelir elde etmeyi amaçlıyor.
Hatırlanacağı üzere, Galatasaray daha önce 2015 yılında Japonca sosyal medya hesabı açmış ve Uzak Doğu'ya açılma girişimlerini gerçekleştirmişti. Nagatomo'nun transferi sonrasında Japonların ilgisi tavan yaparken, Galatasaray yönetimi de bu ilgiyi kazanca çevirmeye oldukça kararlı görünüyor. Bunun yanı sıra Galatasaray TV'nin son dönemde özellikle Youtube üzerinden yayın yapması da dijital platforma geçiş hazırlığı olarak yorumlandı.
Hiç yorum yok
Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.