Mustafa Cengiz KAP'a bildirilen CAS kararıyla ilgili açıklamalarda bulundu!

UEFA Soruşturma Komisyonu ile imzalanan uzlaşma anlaşmasının UEFA Yargı Komisyonu tarafından reddedilmesi hakkında CAS'a sunulan itiraz kabul edildi. İtirazın kabul edildiğine dair borsaya bildirim yapıldı.

A Spor'a konuşan Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, "Mahkeme kararının resmi hale gelmesidir bu tümüyle. Galatasaray, camiamız ve Türkiye için olumlu bir karar. Zincirleri kırmaya çalışıyoruz. CAS'ın Türkiye lehine verdiği ilk olumlu karar olarak biliyorum bunu. Bazı yorumlar gördüm, duydum. Basite indirgemeye çalışan hukukçu ve yorumcu kardeşlerim oldu. Galatasaray'ın bu hukuksal savaşını küçümsemeye çalışanlar oldu. Ben onların yeterli bilgiyi almadığına inanıyorum. UEFA ile yaptığımız ilk anlaşma geçerli, herhangi bir tehdit kalmadı. Komite istese ceza verirdi ama savunmalarımızın tutarlılığı etkili oldu.  İtalyan kulüpleri bizim savunmamızı örnek aldı. UEFA Başkanı Ceferin'e de teşekkürlerimi sunuyorum. Bizim dava örnek oldu. PSG de geçen hafta kazandı. Biz 3 yıllık süre içinde azami 30 milyon euro zarar bildirmek durumundayız. 100 milyon TL'lik de sermaye artırımı yapmak zorundayız. Yapmazsak, 5 milyon euro zararla yine şartlara uymuş oluyoruz. Fakat her halükarda 6 milyon euro ceza ödeyeceğiz. Bu sene ilk defa kar elde ettik. Eğer 2 milyon euro ceza olmasaydı yaklaşık 15 milyon TL kar edecektik, 3 milyon TL düzeyinde kaldı. Şükür ki şampiyonluk şansımız sürüyor. İnşallah bu kenetlenmeyi yarın Genel Kurul da gösterir. Bize karşı olanlar, bizi beğenmeyenler olabilir. Ben onların da yönetimiyim."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0