Felipe Melo'dan mesaj var!

Galatasaray'ın unutulmaz isimlerinden olan Felipe Melo, Fenerbahçe derbisi öncesinde mesaj yolladı. Breziyalı yıldız Kadıköy'de kupa kazandığını ve oranın şölen alanı olduğunu söyledi. Felipe Melo'nun açıklamaları şu şekilde:

KADIKÖY BİZİM ŞÖLEN ALANIMIZ
Merhaba dostlarım bu videoyu size desteğimi göndermek için yapıyorum. Tanrı bu önemli maçta her birinizin yanında olsun. Ben o statta şampiyonluk yaşadım kupa kaldırdım. Orası bizim şölen alanımız oradan bir zaferle daha dönmek için Tanrım size güç kuvvet versin. İçinizdeki aslan ruhu bana bunları söyletiyor size güvenim sonsuz haydi aslanlar.


TARAFTARLAR İÇİN SAVAŞIN
Öte yandan, Johan Elmander'de zorlu derbi öncesinde Galatasaray'a mesaj yolladı. Efsane futbolcu, "Merhaba. Hepinize iyi şanslar dilemek istiyorum. Evimize üç puan ile döneceğinize inanıyorum. Taraftarlar için savaşın. Hepinize inanıyorum. Cimbom!" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0