Mariano: Umarım bize yapılan hatalar azalır..

Şampiyonluk yolunda Konya deplasmanında golsüz beraberlikle sahadan ayrılarak çok önemli 2 puan bırakan Galatasaray'da savunma oyuncusu Mariano karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Maç yorumu yapmadan önce Alanyaspor’a ve Josef’in ailesine başsağlığı dilemek istiyorum. Hepimiz çok üzüldük. Maça gelince üç puan almamız gereken bir maçtı. Avantaj bizim elimizdeydi. Maç içinde pozisyonlar da yakaladık ancak bu pozisyonlardan yararlanamadık. Diğer taraftan hakem hakkında konuşmayı fazla sevmiyorum ama bugünkü pozisyonun ofsayt olmadığını düşünüyorum. Belki o pozisyon VAR’dan tekrar izlenebilirdi diye düşünüyorum. Ne olursa olsun kazanmamız gerekiyordu. Bir puanla döndük, her şey bizim elimizde. Önümüzde dört maç var, maç maç bakacağız. Her maça bir final olarak hazırlanıp umarım yolun mutlu sona ulaşırız.

Tabii ki buraya gelirken amacımız lider dönmekti. Bunun için elinizden geleni yapıyorsunuz. Oynuyorsunuz, mücadele ediyorsunuz, pozisyonlara giriyorsunuz ancak bazı aleyhimize bazı hataların azalması gerektiğini düşünüyorum. Hakemler hakkında konuşmayı çok sevmiyorum ama artık son haftalara girdik, hassas haftalara girdik. Elimizden geleni yapıyoruz. Umarım bize karşı yapılan hatalar bundan sonraki haftalarda minimuma iner.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0