Christian Luyindama: Fatih Terim babam gibi..

Ara transfer döneminin son gününde Galatasaray'a imza atan ve savunmada gösterdiği başarılı performansla şampiyonlukta pay sahibi olan Christian Luyindama, şampiyonluk sonrasında Fotomaç gazetesine özel bir röportaj verdi. Teknik direktör Fatih Terim'e çok büyük saygı duyduğunu belirten Kongolu savunma oyuncusu, kariyerinde ilk kez lig şampiyonluğu yaşamanın özel olduğunu belirtti. Christian Luyindama'nın açıklamalarının tamamı şu şekilde..

LİG ŞAMPİYONU OLMAK ÇOK ÖZEL
Kariyerimde daha önce bazı kupa şampiyonluklarım olmuştu. Afrika'da da iki kez Afrika Kupası'nı kazanmıştım. Belçika'da oynarken Belçika Kupası'nı kazandım. Buraya geldikten sonra hemen Türkiye Kupası'nı ve lig şampiyonluğunu kazandık. Dolayısıyla kariyerimde daha önce kupa kaldırdığımı söyleyebilirim ama Galatasaray ile bu kupaları kaldırmak, lig şampiyonu olmak benim için çok özeldi.

DİĞER TAKIMLARA RAĞMEN GALATASARAY'I TERCİH ETTİM
Transfer sürecimin büyük bir hikayesi yok. Belçika'daydım ve orada iyi bir sezon geçiriyordum. O dönemde diğer takımlardan, Sevilla, Krasnodar ve Alman kulüplerinde de teklifler geliyordu. Bir anda Galatasaray'dan teklif geldi. Tüm bu tekliflerin arasında en büyük kulüp olan Galatasaray'ı tercih ettim. Galatasaray'ın büyük bir tarihinin olması, Avrupa Kupaları'nda gelenek sahibi olması, büyük bir stadyumunun ve muhteşem taraftarlarının olması da beni bu tercihe iten sebepler arasında..

FATİH TERİM BENİM BABAM GİBİ
Fatih Terim benim için bir baba gibi. Bana resmen babalık yapıyor. Yeteneklerimi biliyor, görüyor bu yetenekleri. Galatasaray'da nasıl oynamam gerektiğini, futbolu nasıl oynamam gerektiğini söylüyor, yeni şeyler öğretiyor. Takım arkadaşım Fernando Muslera'yı daha önce, Galatasaray'a gelmeden önce tanımıyordum. Muslera'nın çok büyük bir kaleci olduğunu söyleyebilirim. 

Marcao gibi ben de Fenerbahçe maçında oynamayı çok istiyordum ancak kupa maçında kırmızı kart gördüm ve ceza aldım. Tabii ki sahada olup daha iyisini yapmak isterdim ancak olmadı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0