Fatih Terim: Kupayı aldığımız için son derece mutluyuz!

Ziraat Türkiye Kupası Final maçında Akhisarspor'u 1-0 geriye düştükten sonra gelen üç gol ile 1-3 mağlup eden Galatasaray kupaya uzandı. Şampiyonluk maçından hemen sonra Fatih Terim açıklamalarda bulundu. 

KUPALARA LAYIKSIN SEN ŞANLI GALATASARAY
Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray diyerek kupayı aldığımız için ve Galatasaraylılara hediye ettiğimiz için son derece mutluyuz tabii ki.. Emeklerimizin sonucunu görmek önemli bir şey, bütün oyuncularımı kutluyorum. Cumhuriyet şehri Sivas’ta da bu kupayı almak ayrı bir anlam taşıyor. Onlara da teşekkür ediyorum burada. İlk yarıda skoru değiştirebilirdik, olmadı. İkinci yarı hiç beklemediğimiz bir gol yedik. Ondan sonra tempoyu biraz daha arttırdık. Dün de basın toplantısında bizim en büyük sıkıntımız pazara olan konsantrasyon olabilir demiştik. Golü yedikten sonra o tempo biraz daha yukarı çıktı. İstediğimiz, daha baskılı, rakibi zora sokan bir oyun geldi. Ondan sonra da goller geldi, pozisyonlar geldi. Galatasaray’a hayırlı olsun.

HERKES BAHANE OLARAK GÖSTERMEYE BAŞLADI
Olayı öyle bir kıvama getirmeye çalıştılar ki herkes bundan faydalanmaya çalışıyor. Herkes bunu bahane, sebep olarak göstermeye başladı. Biz analizci arkadaşlarımıza da sorduk onlar bize pozisyonların temiz olduğunu söyledi. Henüz ben izlemedim. Her şey o tarafa ve Galatasaray’a yapmak istedikleri de zaten buydu diğerlerinin. Onun için Galatasaray, kim ne derse desin bunlardan uzak kalarak yoluna bakacaktır. Galatasaray’ın hiçbir şeye ihtiyacı olmadı ve hiçbir zaman da hak etmediği bir şeyi istemedi. Başkası itiraz eder, bağırır, çağırır o bizi ilgilendirmez. Yeter ki bizle bir ilgisi olmasın.

MÜMKÜNSE İKİNCİ KUPAYI DA İSTİYORUZ
Pazar günü güzel bir gündür, hafta sonudur, tatildir. Bizim cumartesi, pazarımız yok. Önce bugün kupanın keyfini sürelim, ondan sonra herkes bizim niyetimizi biliyor. Seyircimizin önünde mümkünse bu hafta ikinci kupamızı almayı istediğimizi ifade ettik. Elimizden gelen her şeyi yapacağız, kolay değil. Bugün oyunculardan gelen bir teklifi paylaşmak isterim. Bugün Florya’da yatmak istediler, sabah idmandan sonra bizi bırakın dediler. Selçuk ve Fernando Muslera gelip bunu bana iletti. Bugün hep beraber orada kalacağız, bu güzel bir şey. Demek ki konsantreler, bunu zaten biliyordum. Şimdi bizim sıkıntımız onları Pazar gününe kadar fiziki olarak oyun içerisinde yorgun düşmeyecek hale getirmek. Onu da atletik performanstaki arkadaşlarımız halledecektir İnşallah. Farkındaysanız Cumartesi – Çarşamba – Pazar üç tane final oynuyoruz oynuyoruz. İkisi bitti Allah nasip ederse, şimdi sırada son finalimiz var. Ondan sonra bakacağız ne olacak.

Fatih temsilen geldiğini söyledi. Hatırlarsanız ben geçen sene takımı içeriden çağırıp alkışlatmıştım. Onlar da kendilerine göre bizi içeride karşıladılar, Fatih de onu izah etti. "Hocam beni temsilen gönderdiler, biz de emir kuluyuz." dedi. Saygı duyarız ama biz sizi alkışlamıştık. Keşke olsalardı, güzel bir şey. Lopes zaten şikayet etti ama sakinleştirdiler. Benle herhangi bir ilgisi yok yani. Ben bir an evvel maça başlayalım istiyordum. O da atılmanın verdiği üzüntüyle herhalde arkadaşlarına şikayet ediyordu, benle bir diyalogu olmadı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0