Hasan Şaş isyan etti

hasan şaş
Galatasaray-Başakşehir maçındaki olaylar nedeniyle PFDK'dan 8 maç ceza alan yardımcı antrenörümüz Hasan Şaş, Instagram hesabından bir açıklama yaptı. Irkçılık yapanlara, rakip oyuncu tokatlayanlara kaç maç ceza verildiğini soran Şaş, Deniz Gezmiş örneği vererek isyan etti. 

Hasan Şaş'ın açıklamaları şu şekilde:
Yaptığımı savunmuyorum ama bana yapılanın veya verilen cezanın adaletini/hakkaniyetini sorgulamak hakkım. Disipline sevk edildiğim görüntülerdeki kişi bizimle çalışan bir yol arkadaşımız. Maç sonu sarılıp helalleştik. Bu ülkede ırkçılık yapanlara kaç maç verildi, silahla tehdit edenlere kaç maç verildi, rakip oyuncuları tokatlayana kaç maç verildi? Bana 8 maç vermenizi değil, ceza vermediklerinize niçin vermediğinizi bilmek istiyorum. Hakim Deniz Gezmiş’e sorar; neden gülüyorsun? Duvarda 'ADALET' yazıyor ona gülüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0