Jimmy Durmaz imza için İstanbul'da!

Galatasaray'ın yeni sezon öncesinde bonservissiz olarak kadrosuna katmaya hazırlandığı Jimmy Durmaz sağlık kontrollerinin ardından sözleşme imzalamak için bugün öğle saatlerinde İstanbul'a geldi. Havalimanında basın mensuplarına kısa bir açıklama yapan tecrübeli futbolcu, Galatasaray'a geldiği için heyecanlı olduğunu ve Fatih Terim'le çalışmak için sabırsızlandığını belirtti.

Jimmy Durmaz kendisini karşılayan TRT Spor muhabirine yaptığı açıklamada "Burada olmaktan dolayı çok mutluyum, Galatasaray oynamak (transfer olmak) için çok güzel bir kulüp. Fatih Terim benim bildiğim en önemli antrenörlerden birisi, onunla daha öncede çalışmak istemiştim. Fatih Terim ile çalışmak benim için büyük bir onur olacak. Daha evvel 2 sene Gençlerbirliği'nde oynadım, Türkiye'yi biliyorum, buraya gelmekten dolayı mutluyum. Burada iyi bir sezon geçireceğim. " ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0