Igor Tudor: Her zaman Galatasaray taraftarıyım

Galatasaray eski teknik direktörü Igor Tudor, mevcut takımı Udinese'nin Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ettiği hazırlık karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu. Her zaman Galatasaray taraftarı olduğunu belirten Tudor, Türkiye'de tekrar çalışmak isteyeceğini de belirtti. Igor Tudor'un açıklamaları şu şekilde:

HER ZAMAN GALATASARAY TARAFTARIYIM
Galatasaray iyi bir takım ama bu sezon sonunda nasıl olacağını bilmiyorum. Mükemmel bir takım yaptığımızı hatırlıyorum. O takım 2 kez şampiyon oldu. Takımın şu anki durumunu bilmiyorum ancak ben her zaman Galatasaray taraftarıyım. Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olurlar mı bilmiyorum. Çünkü oyuncuları tanımıyorum. Bu yüzden bir şey söylemek zor.

TÜRKİYE'DE İYİ ANILARIM OLDU
Sadece Süper Lig ile ilgili değil Türkiye hakkında da çok iyi şeyler düşünüyorum. Türkiye'de çok eğleniyorum. Sadece İstanbul'da değil tüm Türkiye'de her yerde çok kolay iyi vakit geçirebilirsiniz. İnanılmaz bir yer. Türkiye'de güzel insanlarla iyi anılarım oldu. Sadece teknik direktör olarak değil insanları görmek için de geri gelmeyi çok isterim. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0