Yönetim, Emlak Konut ile görüşecek..

Galatasaray'da yönetim Florya ve Riva anlaşmalarını tek taraflı fesh ettiğini açıklayan Emlak Konut ile bir görüşme yapmayı planlıyor. Yönetim, Florya'nın kulüpte kalmasını isterken Riva anlaşmasının da devam etmesinden yana görüş bildirecek.

Galatasaray'da geçtiğimiz günlerde Emlak Konut'un Riva ve Florya anlaşmalarını tek taraflı feshetmesi şok etkisi yaratırken yönetim harekete geçti. Mustafa Cengiz yönetiminin bu hafta içinde Emlak Konut ile bir görüşme gerçekleştirmeyi planladığı öğrenildi. Yönetim, Florya'nın kulüpte kalması için girişim yapacakken Riva konusunda yapılan anlaşmanın da aynen devam etmesi için görüş bildirecek.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0