Efe Güven: Oynayan herkese ihtiyacımız var..

Eurocup Women'da grubunun ilk maçında İsveç temsilcisi Lulea Basket karşısında baştan sona üstün bir oyun ortaya koyarak sahadan 19 sayılık galibiyetle ayrılan Galatasaray kadın basketbol takımında başantrenör Efe Güven maçın ardından açıklamalarda bulundu. Oynayan her oyuncuya ihtiyaçları olduğunu belirten Güven, genç oyuncuları A takıma monte etmeye çalıştıklarını belirtti. Efe Güven'in maç sonu açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Eurocup’ta 1 sayının bile önemi var. Geçen sene 4 sayı yüzünden Gernika’ya gitmiştik. Yoğun bir maç programı var. Ben burada ya 30 sayıyı korumaya devam edecektim ya da bütün oyuncularımdan verim alarak onlardan katkı almaya çalışacaktım. Son beş dakika ortada, çok fazla bir şey söylemek istemiyorum. Rotasyona girdikten sonrası çok istediğimiz gibi olmadı. Burada herkese ihtiyacımız var. Oynayan herkese ihtiyacımız var. Geçen seneden beri alt yapıdan çok oyuncumuz çıktı biliyorsunuz. Onlara şans vermeye, A Takıma monte etmeye çalışıyoruz. Bundan kesinlikle vazgeçmeyeceğiz. Geçen sene yarı final maçından sonra kaybettik ama bu sene kazandığımız çok şey var demiştim. Bu sene de aynısını yapmaya çalışacağız. Bunu yaparken de bu şansı verdiğim arkadaşlardan aynı özeni ve saygıyı bekliyorum. Daha iyi olabiliriz, son 5 dakika 2-15’lik bir skor var. Bu beni üzdü açıkçası. "Maçı kazandık, koç memnun olmadı" şeklinde olmasın ama skorun 71-40’tan, 74-55’e gelmesi hoş değil.

BOTAŞ ligin en önemli takımlarından biri. Çok kaliteli ve iyi bir kadroya sahipler. Bizim için test maçlarından biri olacak, önemli bir maç. Yarın dinleneceğiz, Cuma günü ile birlikte BOTAŞ maçının hazırlıklarına başlayacağız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0