Florin Andone: Özgüven için 3 puan çok kritikti..

Sivasspor karşısında attığı 2 golle galibiyette başrol oynayan Florin Andone karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Galatasaray formasıyla ilk golünü kaydeden Rumen forvet takım olarak iyi bir oyun ortaya koyduklarını ancak özgüven açısından kendisi için önemli bir maçı geride bıraktığını belirtti. Andone'nin açıklamalarının tamamı şu şekilde..

İhtiyacımız olan bir üç puan aldık. Milli takım arasından sonraki ilk maçı kendi evimizde oynuyorduk ve mutlaka kazanmamız gerekiyordu. Taraftarlarımızla beraber bunun özlemi içerisindeydik. Çok önemli bir üç puan aldık. Ben de gol attığım için mutluyum. Tekrar goller atmak ve üç puan almak bizim için kritikti. Ben de Galatasaray formasıyla ilk gollerimi attım. Üç puan çok kritikti ama benim attığım iki gol de benim için önemliydi. Benim özgüvenim açısından çok kritikti. Ümit ediyorum ki bu güven ile birlikte gollerime devam ederim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0