Alex Poythress: Blok ve smaçlardan ben de keyif alıyorum!

ING Basketbol Süper Ligi'nde normal sezonun 11.haftasında mücadelesinde Teksüt Bandırma'yı farklı mağlup ederek ligde 7.galibiyetini elde eden Galatasaray Doğa Sigorta'da ilk kez forma giyen Alex Poythress karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. 

Burada özellikle takım arkadaşlarıma, başta Aaron'a çok teşekkür etmek istiyorum. Buraya alışmam için çok büyük bir çaba sarf ediyorlar. Aynı şekilde Koçumuz Ertuğrul Erdoğan da beni buradaki atmosfere alıştırmak için büyük çaba gösteriyor. Bence bunun güzel bir sonucunu gördük sahada. Umarım takım halinde daha da iyi oynayarak devam ederiz. Maç içinde yaptığım blok ve smaçlardan ben de keyif alıyorum. Taraftarı işin içine soktuğum zaman biz de daha iyi oluyoruz. Bu enerji hepimiz için oldukça gerekli, umarım böyle hareketler yapmaya devam edebilirim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0