Alex Poythress: EuroCup’ı kazanarak EuroLeague’de oynayabiliriz!

Alex Poythress
Galatasaray Doğa Sigorta forması giyen Alex Poythress, Eurohoops'a özel açıklamalarda bulundu. Takımda çok mutlu olduğunu ifade eden Poythress, EuroCup'ı kazanarak EuroLeague oynayabileceklerini de ifade etti. 

TARAFTARLAR VE ŞEHİR İNANILMAZ
Galatasaray’daki ilk intibam harika! Taraftarlar ve şehir inanılmaz. Beni çok sıcak bir şekilde karşıladılar ve Avrupa’da oynayacağım ilk yer için burayı seçmekten ötürü mutluyum. EuroCup da çok rekabetçi. Tüm takımlar iyi ve normalde her maç yakın geçiyor. Ayrıca tüm maçlar puan tablosu ve şampiyonluk yolunda önemli.

EUROCUP'I KAZANMA ŞANSIMIZ VAR
EuroCup’ı kazanıp gelecek sezon EuroLeague’de olma şansımız olduğunu düşünüyorum. Galatasaray bu sezon çok yetenekli, tepeden tırnağa. Ben ve takım arkadaşlarım, hiçbir rakipten çekinmiyoruz. Ben geldiğimden beri bazı sakatlıklarımız oldu ama rotasyonda sıradaki ismin sırası gelmiş demek bu. Takımımızda başka biri öne çıkıp o rolü dolduruyor.

OYUN TARZIMIN AVRUPA'YA UYGUN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM 
Avrupa’da bir kariyer inşa edebileceğimi kesinlikle düşünüyorum. Takım arkadaşlarım ve koçum Ertuğrul Erdoğan, Avrupa basketbolunun içini dışını bana çok iyi anlattı. Ben de sünger gibiyim, çabuk öğreniyorum. Çok yönlü bir forvet olarak atletik oyun tarzımın, güçlü yanlarımın Avrupa’ya kesinlikle uygun olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0