Jean-Michael Seri: Maksimum seviyede yardımcı olmak istiyorum..

Denizlispor karşısında aldığı 3 puanla ligin ikinci yarısına moralli başlayan Galatasaray'da günün başarılı isimlerinden Jean Michael Seri karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. 

Bugün güzel bir galibiyetle başladık, teknik direktörümüz bize ikinci yarıya iyi bir galibiyetle başlamamız gerektiğini söylemişti. Bunu yaptık, 3 puanı kazandık. Yüzde 100 olmasa da bu akşam iyi şeyler yaptık, takım olarak zaman geçtikçe daha da iyi olacağımızı düşünüyorum. Şahsi performansım hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum, takıma ne kadar yardımcı olabilirsem bunu fazlasıyla yapmak istiyorum. Elimden gelen maksimum performansı sahada göstermek istiyorum, amacım bu yönde. Haftanın her günü çalışıp, hafta sonu maç günü en iyi performansımı sahaya yansıtmak istiyorum. Maksimum seviyede takıma yardımcı olmak istiyorum. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0