Jesse Sekidika: Galatasaray'a gelmeyi çok istiyordum!

Jesse Sekidika galatasaray
Galatasaray sezonun ikinci yarısı için hazırlıklarını sürdürürken Antalya kampındaki ilk hazırlık maçında Altay'ı 3-1 mağlup etti. Sarı-kırmızılılarda Altay karşısında 3. golün asistini yapan yeni transfer Jesse Sekidika, maçın ardından açıklamalarda bulundu. 

Jesse Sekidika'nın açıklamaları şu şekilde: 
İlk maçımdı, çok mutluyum. Teklifi aldığımdan beri bu anı bekliyordum. Oynadıkça daha iyi olacağımı düşünüyorum. Bu daha başlangıç, daha yeni başlıyoruz. Şu an benim konsantrasyonum sadece Galatasaray üzerine. Buraya gelmeyi çok istiyordum. bu da gerçekleştiği için çok mutluyum. Kimin forma giyeceğine hoca karar verecektir, ben sadece sonuna kadar çalışacağım, elimden gelenin en iyisini yapacağım.

Burası çok büyük bir camia ve büyük hedefleri var. Ben de bu büyük hedeflerin parçası olmak ve bu hedeflere giden yolda pay sahibi olmak istiyorum. Buraya gelmemin en büyük sebeplerinden biri de Fatih Terim'in genç oyuncuların üzerine titremesi ve onları geliştirmesi. Umarım ben de ona layık olurum. Taraftarımızın desteğini de biliyorum. Onların bu desteğine sonuna kadar karşılık vermek için çok çalışacağım. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0