Emre Mor: Buradan ayrılmak benim için de hayal kırıklığı..

Ara transfer döneminin son gününde Galatasaray ile olan kiralık sözleşmesini sonlandırarak Yunanistan ekibi Olympiakos'a transfer olan Emre Mor, ayrılığın ardından kişisel hesabından açıklamalarda bulundu. Galatasaray'da hayal kırıklığı yarattığının farkında olan genç oyuncu, bugüne kadar kendisine verilen destek için taraftarlara da teşekkür etti. 

Herkesin büyük beklentileriyle buraya geldiğimin farkındayım. Ben de ülkemin en başarılı kulübünün formasını giymek, en iyi taraftarı önünde oynamak için çok heyecanlıydım. Hiçbir zaman öz eleştiri yapmaktan kaçınmadım. Bekleneni karşılayamamak en başta beni üzüyor. Bu konuda; her zaman en iyisini vermek için çalıştığımdan emin olabilirsiniz. Buradan bu şekilde ayrılmak benim için de hayal kırıklığı.. Ancak son durum bu. Bu kısa sürede yaşadığım duygular, hem statta hem sosyal medyada verdiğiniz sonsuz destek için büyük Galatasaray taraftarına teşekkür ederim. Umuyorum sezon sonunda yine, yeniden şampiyonluk sevinci yaşıyor olursunuz. Sizler için en iyisini diliyorum.

Emre Mor sezon başında transfer olduğu Galatasaray'da toplamda 17 karşılaşmaya çıktı. Genç oyuncu gol ya da asist katkısı yapamadı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0