Ergin Ataman: Galatasaraylı olmaktan gurur duyuyorum!

ergin ataman
Galatasaray Basketbol'unun efsane ismi Ergin Ataman, DHA'ya yaptığı açıklamada Galatasaraylı olmaktan gurur duyduğunu ve 7 yıl sonra başkanlığa aday olabileceğini açıkladı. Ergin Ataman'ın açıklamaları şu şekilde: 

GALATASARAYLI OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM
Bugün herkesin tuttuğu bir takım var. Cumhurbaşkanımızın da tuttuğu bir takım var. Benim tuttuğum takım Galatasaray ve ben Galatasaraylı olmaktan gurur duyan bir insanım. Şu anda Avrupa Şampiyonluğu’na soyunan, geçen yıl EuroLeague’de final oynayan Anadolu Efes’in başantrenörüyüm. Anadolu Efes benim yuvam, ben burada yetiştim. 20-30 yaş arası basketbol dönemimde ben buradaydım. Anadolu Efes’te yıllarca Aydın Hoca’nın yardımcılığını yaptım. Bütün altyapı takımlarını çalıştırdım. Onun için benim, bugünden gelecekteki olasılıklarla ilgili bir şey söylemem çok zor. Benim şu anda gündemimde Galatasaray başkanlığı olamaz. Ben şu anda Avrupa’nın önemli basketbol antrenörlerinden biri haline geldim ve önemli de bir misyonum var.

7 YIL SONRA BAŞKANLIĞA ADAYIM 
Teknik adamlık kariyerim bittiğinde de yöneticilik vasfının olabileceğini düşündüğüm ve iyi bir Galatasaraylı olduğum için o zaman şartlar uygun olursa ve talep olursa buna soyunabilirim ama bugünden bunu söylemek çok zor. Galatasaray kongre üyeliğinde 3’üncü yılım dolacak. Başkan olabilmem için tüzüğümüz gereği 10 yılı doldurmam gerekiyor. 7 yıl sonra Galatasaray başkanlığına adayım diyorum. Bu 7 yıl içerisinde birkaç EuroLeague şampiyonluğu, belki milli takımla başarı olabilir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0