Fatih Terim: Son zamanlarda böyle oynamamıştık...

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. maçında Alanyaspor'u 3-1 mağlup etse de elendi. Fatih Terim bu mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Oyuncularının sahaya karakter koyduğunu söyleyen Terim, son zamanlardaki en iyi oyun olduğunu vurguladı.

SON ZAMANLARDA BÖYLE OYNAMAMIŞTIK
Oyuncularım çok istedi, biz de çok istedik. Son zamanlarda böyle oynamamıştık. Devre arasında, son birkaç dakika sahaya karakter koymalarını istemiştim, 3 gole ihtiyacımız vardı. O karakteri sonuna kadar ortaya koydular. Alanyaspor'u tebrik ediyorum, yolları açık olsun. Alanya'yı yenmek bir tarafa, üç gol atıp birçok gol kaçırıp, oyunu oraya yığıp rakibi baskı altında tutmak önemliydi. Oyuncularımı ilk defa kaybetmelerine rağmen mücadelelerinden ötürü tebrik ediyorum.

BAZI ŞEYLERİ CAMİADAN BEKLİYORUM
Oyun dışında fazla konuşmayacağım. Camianın sesini bekliyorum. Hem ilk maçta, hem bu maçta. Camiadan bekliyorum bazı şeyler.

Futboldaki son gelişmeler için tıklayın! 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0