Arda Turan: Umarım gönlümüzdeki yer olur..

Devre arasında Galatasaray'a transferi gündeme gelen hatta Mustafa Cengiz-Fatih Terim tartışmalarına neden olan Arda Turan, gelecek planlarıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Haber Global canlı yayına konuk olan 33 yaşındaki isimin açıklamaları şu şekilde:

"UMARIM GÖNLÜMÜZDEKİ YER OLUR"
"Şu anda dünyanın halini görüyorsunuz. Herkesin düşüncesi bir an önce iyileşmek ve herkesin sevdiği şeylere kavuşması... Ama onun sonrasında uygun şartlarda eşim ve ailemle oturup doğru kararı vermek istiyorum. Ne olacağını bilmiyorum ama inanın şu ana kadar bu transferi veya futbolu düşünemedik. Sadece kilo almayıp formda kalmaya çalışıyorum. Önce sağlık diyorum, önce toparlanma diyorum. Bu işler bitsin umarım gönlümüzdeki yer olur."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0