Osvaldo: Prandelli beni Galatasaray'a götürmek istedi.

Dani Osvaldo
Dünyaca ünlü İtalyan futbolcu Dani Osvaldo, Cesare Prandelli ile olan ilişkisine dair açıklamalar yaparken 2014'te kendisinin Galatasaray'ın istediğini söyledi ve konuyla ilgili Cesare Prandelli'ye verdiği yanıt dikkat çekti. 

Kariyerinde Juventus, Roma, Fiorentina, Boca Juniors, Southampton gibi takımlarda oynayan  Dani Osvaldo, Türkiye'ye transferiyle ilgili dikkat çekici bir söz kullandı. Başarılı forvet yaptığı açıklamada, "İtalya Milli Takımı'nda oynarken elemelerde 6-7 gol attım ve Prandelli beni 2014'te Dünya Kupası'na götürmedi. Prandelli... Arkadaşım Prandelli... Umarım karantinayı iyi şekilde atlatır. Gazeteler benim Arjantinli olduğumu yazmaya başlamıştı ve bu yüzden beni almadı. Bana gitmeyeceğimi bile söylemedi, biletlerimi bile almıştım. Çok ağladım, ölmek bile istedim çünkü oraya gitmeyi hak etmiştim. En kötüsü de, Dünya Kupası skandalından sonra Prandelli, beni Galatasaray'a transfer etmek istedi. Ona, 'Ayda 50 milyon dolar versen de gelmem' diye cevap verdim." sözlerini söyledi. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0