ÖZEL | Süleyman Luş: Galatasaray'a çok şey borçluyum..

Süleyman Luş
Galatasaray altyapısının genç yeteneği olan ve taraftarın büyük beklentilere sahip olduğu Süleyman Luş, ekibimizden Can Bedel'e açıklamalarda bulundu. Taraftarlara verdikleri destek için teşekkür eden Süleyman, hedefinin İspanya'da oynamak olduğunu da ifade etti. 

Fatih Hocayla olan ilişkin nasıl? Sezonun ilk yarısında taraftarlar bir dönem senin oynamanı bekledi ancak riskli bir bölgede olduğu için olsa gerek A takıma montajını göremedik. Tuzla maçında kadroya alınsan da forma şansı bulamamıştın. Gelecek sene için planları neler?
Fatih hocayla pek konuşma fırsatım olmadı ama sürekli maçlarımızı izlemeye geliyor. Altyapıya çok önem veriyor. Biz çok şanslıyız çok değerli, çok kıymetli bir hocamız var başımızda.

Bu sezon taraftarlar çok oynamamı istedi çok destek mesajları da aldılar onlara çok teşekkür ederim. Tuzla maçına gelirsek hayatımda ilk defa bu kadar çok heyecanlanmıştım çocukluk hayalimi gerçekleştirmiştim. Bundan 4-5 yıl önce top toplarken inşallah bende burada bir gün olurum diye hayal etmiştim ve hayalim gerçek oldu. Bana bu fırsatı veren hocalarıma çok teşekkür ederim.

Koronavirüs salgını öncesinde bir sakatlık yaşamıştın, 2 hafta kadar oynamadın ancak son Sivas maçında 20 dakika şans buldun. Sakatlık durumun nasıl?
Fenerbahçe derbisinde bir sakatlık yaşamıştım. Kasık sakatlığı sonrasında 2 hafta iyileşme sürecim oldu. Sivas maçı son 20 dakika oyuna girmiştim ve adapte oluyordum tekrardan. Diğer hafta Beşiktaş maçı vardı ilk 11 oynayacaktım hocam şans verdiği takdirde. Şimdi gayet iyiyim.

Taraftarın büyük beklentisi var senden. Bu üzerinde bir baskı oluşturuyor mu? 
Taraftarlara buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum. Bana çok destek oluyorlar şans bulursam onların yüzünü kara çıkarmak istemiyorum ve baskı hissedeceğimi düşünmüyorum.


Süleyman Luş

İki sezondur UEFA Gençlik Ligi'nde oynuyorsun, hatta bu sezon Real Madrid karşısında güzel de bir gol atmıştın. Avrupa'daki rakiplerinle ilgili olarak ne gibi farklar görüyorsun?
UEFA Gençlik Ligi bana bir çok şey kattı. Milli takımda da oynadığım için bu tür maçlarla ilgili tecrübem vardı. Real Madrid maçı da unutamayacağım maçlardan. 1 gol atmıştım ve asker selamı vermiştim çok gururlanmıştım. İki sezonda toplam 12 maçta forma giydim Gençlik Ligi'nde. Bana birçok şey kattı diyebilirim. Avrupa'yla kendimi kıyasladım, aslında pek fark yok aramızda.. Avrupa çok daha disiplinli ve oyuna sadık kalıyor, biz daha çok yüreğimizle ve cesaretimizle diş geçirmek istiyoruz.

Kendinde gördüğün eksikler neler ve bunları geliştirmek için ekstra çalışmalar yapıyor musun?
Kendimde gördüğüm en önemli eksik fiziksel ve savunma yönüm. Bunlar için her gün antrenmanlar öncesi hocalarımızın verdiği program dahilinde çalışıyorum. Savunma yönüm içinde hocalarımı dinleyip, ekstra videolar izliyorum geliştirmek için.

Işık Kaan, Emin Bayram gibi senin jenerasyonundan isimler bu sezon A Takımda antrenmanlara çıkmaya başladılar, zaman zaman da kadroda oluyorlar. Senin teknik heyetle bir görüşmen oldu mu seni ne zaman A Takımda görme şansımız olur? 
Hayır hiç kimseyle bir görüşmem olmadı. Hocalarım demek ki daha hazır olmadığımı görmüşler. Bunun için daha çok çalışıyorum ve orada olmak çok istiyorum.

Süleyman Luş

Gelecek için hedeflerin neler? 
Önceliğim Galatasaray A Takımı'nda olmak düzenli oynamak sonrası zaten tabii ki Avrupa'da özellikle İspanya'da çok oynamak istiyorum. 

Galatasaray altyapısı için neler söylersin, Galatasaray sana futbol dışında neler kattı?
Galatasaray altyapısı bir maden. Çok güzel insanlar, çok iyi hocalar, çok iyi yetenekler var. Galatasaray Akademisi'nin benim için her zaman ayrı yeri olacak. Saha içinde futbolu tam anlamıyla her şeyi burada öğrendim. Onun harici bir takımda oynamadım zaten kendimi bildim bileli bu şanlı formayı giyiyorum saha için her anlamda bir şeyler kattı. Saha dışında ise saygı, sevgi, Galatasaraylı nasıl olunur onları öğretti. Galatasaray'a, yuvama çok şey borçluyum.

İdolün var mı?
İdolüm tabii ki var, Marcelo. Oyun yapım da ona çok benziyor.

Son olarak senin eklemek istediğin bir şey var mı?
Size çok teşekkür ederim bana böyle fırsat verdiğiniz için.. Güzel bir röportaj oldu tekrar görüşmek üzere.

FCN Blog ekibi olarak talebimizi kırmayarak sorularımızı yanıtlayan Süleyman Luş'a teşekkürlerimizi sunuyor, kariyerinde bol şans diliyoruz. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0