Emin Bayram: Hayalimdi, bundan sonrası da olacak inşallah...

Bugün oyuna girdikten sonra çok iyi bir izlenim bırakan genç Emin Bayram, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Oyuna ilk girdiğinde heyecanlandığını söyleyen Emin sonrasında ayak uydurduğunu belirtti. Emin ayrıca kendine Ozan Kabak'ı örnek aldığını söyledi.

"HER GENCİN OLDUĞU GİBİ BENİM DE HAYALİMDİ"
“Heyecanlıydım ilk oyuna girdiğimde ama sonrasında oyunun temposunu ayak uydurmaya çalıştım. Yıllardır Galatasaray’ın altyapısında oynuyorum. Her gencin olduğu gibi benim de hayalimdi uzun süreli oyunda oynamak. Hocama teşekkür ediyorum bana bu şansı verdiği için. Bundan sonrası da olacak inşallah."

"OZAN AĞABEYİ ÖRNEK ALIYORUM"
"Avrupa’da büyük oyuncuları sürekli izliyorum. Özellikle Van Dijk ve Ramos’u takip ediyorum. Onlar Avrupa’nın en iyi oyuncuları benim mevkimde oynayan. Türkiye’den yakın dönemde giden Ozan ağabeyimi örnek alıyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0