ÖZEL | Maurice Torres: Her sayı için savaşacağım!

Maurice Torres
Yeni sezon öncesinde transfer çalışmalarını sürdüren Galatasaray Erkek Voleybol Takımı,  Porto Riko Milli Takımı oyuncusu Maurice Torres transfer etmişti. Porto Rikolu yıldızın transferi sarı-kırmızılı taraftarları heyecanlandırmıştı. Galatasaray'ın yeni transferi Maurice Torres, Türkiye'deki ilk röportajını FCN Blog'a verdi. Ekibimizden Can Bedel'in sorularını yanıtlayan Porto Rikolu yıldız, Galatasaray ile 1 yıllık sözleşme imzaladığını söylerken bu transferden dolayı son derece mutlu olduğunun altını çizdi. 

Galatasaray'a transfer sürecini anlatabilir misin? Süreç nasıl gelişti ve sözleşmen kaç yıllık olacak? 
Koronavirüs nedeniyle transfer süreci diğer yıllardaki transfer süreçlerinden biraz farklıydı. Galatasaray'a transfer sürecim biraz uzun sürdü ama sonunda gerçekleşti. Galatasaray ile 1 yıllık anlaşma sağladık. Bu transferden dolayı son derece mutluyum. Yeni bir lig ve ülkeyi tecrübe edeceğim için heyecanlı ve mutlu hissediyorum.

İtalya'da çok iyi bir ilgi görüyordum ama Türkiye'de oynamaya karar verdim. Lig ve Galatasaray hakkında harika şeyler duydum. Takımdan Selçuk Keskin ile konuştum. Takım ve şehir hakkında harika şeyler söyledi.

Galatasaray'daki hedeflerin neler? 
Galatasaray'daki hedefim mümkün olduğunca çok kupa kazanmak için takıma katkı sağlamak. Bunun için elimden geleni yapacağım. Kazanmak için gerçekten büyük bir şansımız var. İyi bir takıma sahip olduğumuzu düşünüyorum ve hedefimiz bu.

Galatasaray taraftarına kendini nasıl tanıtırsın? 
Taraftarlar benden çok ateşli bir oyun bekleyebilirler. Ben yüksek enerjili ve çok tutkulu bir oyuncuyum. Her bir sayı için savaşacağım. Taraftarları mümkün olduğunca oyuna dahil etmeye çalışacak türden bir oyuncuyum ve Galatasaray ailesinin bir üyesi olmayı dört gözle bekliyorum. Tüm taraftarlarla, oyuncularla tanışmaktan ve güçlü bir şekilde çalışmaya başlamaktan heyecan duyuyorum.

Transfer sürecinde Nedim Özbey ile konuşma şansın oldu mu? 
Ufak bir temas kurduk. Kendimizi tanıttık ve Türkiye'ye geldiğimde daha fazla konuşmayı planlıyoruz.

Son olarak Galatasaray taraftarına bir mesajın var mı? 
Galatasaray'ı temsil etmeyi ve taraftarlar için  oynamayı dört gözle bekliyorum. Taraftarlar sezon içinde böyle önemli bir rol oynarlar ve ben onlar için  oynayacağım. Kazanmak için savaşacağız ve tüm taraftarlarla tanışmayı dört gözle bekliyorum.

****
FCN BLOG ÖZEL RÖPORTAJIDIR.
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0