Selçuk İnan futbolu bıraktığını açıkladı!

Süper Lig'de sezonun 33.haftasında Göztepe karşısında sahadan 3-1'lik galibiyetle ayrılan Galatasaray, ligde uzun bir aradan sonra galibiyetle tanışırken karşılaşmanın ardından sürpriz bir gelişme yaşandı. Takım kaptanı Selçuk İnan basın mensuplarına yaptığı açıklamada futbol hayatını noktaladığını açıkladı. 

Selçuk İnan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada "Bu camiada kaptanlık yaptım. Burada oynarken baba oldum, burada oynarken evlendim, aile oldum. Her şeyin bir sonu var maalesef, bitiyor. Bu da bitti. Her sonun da bir başlangıcı var. Bundan sonra ne olacağına bakacağız. Hepinizi çok seviyorum." ifadelerini kullanırken, teknik direktör Fatih Terim gelecek sezon teknik ekipte tecrübeli oyuncuya yer vereceğini açıkladı. 


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0