Brock Motum resmen Galatasaray'da!

Brock Motum
Kısa rotasyonunu Barış Ermiş - Eray Aydoğan - Alex Hamilton - RJ Hunter ve Darly Macon ile takviye eden Galatasaray, uzun rotasyonu için de hamlelerine devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde pota altını Zach Hankins ile güçlendiren Galatasaray, 4 numara pozisyonuna da Brock Motum'u transfer ettiğini açıkladı. 

Gelecek sezon Basketball Champions League'nde mücadele edecek olan Galatasaray Doğa Sigorta'da kısa rotasyonunun ardından uzun rotasyonu da netleşmeye başladı. Pota altına Ragıp Berke Atar ve Zach Hankins'i transfer eden Galatasaray, 4 numara pozisyonuna daha önce ülkemizde Anadolu Efes forması da giyen Brock Motum'u transfer etti. Son olarak EuroLeague ekiplerinden Valencia Basket forması giyen Brock Motum, Galatasaray ile 1 yıllık anlaşma sağladı.  Motum, Valencia Basket’te toplamda 40 maça çıkmıştı ve maç başına 12.6 dakika parkede kalarak 5.9 sayı, 1.6 ribaund ortalamalarıyla mücadele etmişti. 



BROCK MOTUM KİMDİR?
Peki Galatasaray'ın yeni transferi Brock Motum kimdir? 1990 doğumlu olan ve 2.08 metre boyunda  olan Brock Motum, uzun forvet pozisyonunda görev yapıyor. 2013 yılında Washington State Üniversitesi’nden mezun olduktan sonra ilk profesyonel deneyimini İtalya’nın Virtus Bologna takımında yaşayan Avustralyalı oyuncu, bir sezon sonra ülkesine döndü ve 2014-15 sezonunu Adelaide 36ers takımında geçirdi. 2015-16 sezonunda Litvanya’nın Zalgiris Kaunas takımına transfer olan Motum, iki sezon Zalgiris forması giydi ve buradaki performansıyla dikkat çekti. 

2012’de Pacific-12 Konferansı’nda en çok gelişim gösteren oyuncu seçilen Motum, aynı sezonda konferansın en iyi beşinde kendisine yer buldu. 2014-15 sezonunda bu kez Avustralya Ligi’nin en iyi beşine seçilen başarılı oyuncu, 2016 ve 2017 yıllarında Zalgiris Kaunas ile Litvanya Ligi şampiyonluğu ve 2017’de Litvanya Kupası sevinci yaşadı.

Brock Motum

Zalgiris Kaunas formasıyla Turkish Airlines Euroleague’de 30 maçta 23:06 dakika ortalama süre alan Motum, 10,8 sayı, 3,4 ribaunt ve 0,5 asist ortalamaları ile mücadele etti. Litvanya Ligi’nde ise 47 maçta forma giyen Avustralyalı oyuncu, 17:45 dakika ortalama süre alarak maç başına 9,8 sayı, 2,6 ribaunt ve 0,8 asist ortalamalarına imza attı. 

Zalgiris Kaunas'taki performansıyla dikkat çeken Brock Motum, 2018-2019 sezonunda Anadolu Efes'e transfer oldu. O sezon EuroLeague'de Final Four yapan Anadolu Efes'de Brock Motum, EuroLeague'de 35 maçta 6.5 sayı, 1.8 ribaund ve 0.4 asist istatistikleriyle oynadı. 29 yaşındaki oyuncu Basketbol Süper Ligi'nde ise normal sezonda 13 maçta 17.4 sayı - 5.5 ribaund - 1.1 asist ortalamalarına imza atmıştı.

Galatasaray haberleri için tıklayın!
Basketbol gündemindeki son gelişmeler için tıklayın!  

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0