Bruma: "Galatasaray'dan teklif aldım ancak reddettim!"

Galatasaray
'ın eski futbolcusu Bruma, transfer döneminde sarı kırmızılıların gündemine gelmişti ancak Portekizli oyuncu kiralık olarak Olympiakos'a gitti. 25 yaşındaki isim, Yunan basınına yaptığı açıklamada, Galatasaray'dan teklif aldığını ancak Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda oynamak istediğini söyleyerek bu teklifi reddettiğini açıkladı!

"ŞAMPİYONLAR LİGİ CAZİP GELDİ"
"Türkiye'den Galatasaray ve bir başka takımdan teklif aldım ancak Olympiakos'u tercih ettim. Şampiyonlar Ligi'nde oynamak bana daha cazip geldi. Dünyanın en önemli futbol arenası." 


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0