Ömer Bayram: Galibiyet serisini uzatmak istiyoruz..

Galatasaray hiç de iyi oynamadığı maçta Ryan Babel'in 45+2'de attığı golle Ankaragücü'nü 1-0 mağlup etti ve ligde üst üste 2. galibiyetini aldı. Eksiklerin de etkisiyle bugün sahaya kaptan çıkan Ömer Bayram, karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

KAPTANLIĞI BANA LAYIK GÖRDÜĞÜ İÇİN HOCAMA TEŞEKKÜR EDİYORUM
Galatasaray kaptanlığı bana layık gördüğü için hocama teşekkür ediyorum, elimden geleni de yaptığımı düşünüyorum. Daha iyi oynamak isterdik ama dünkü haber herkesi sarstı. Ankaragücü'ne pozisyon vermedik.

GALİBİYET SERİSİNİ UZATMAK İSTİYORUZ
Geçen hafta kazandık. Bugün de önemliydi kazanmak. Önümüzdeki maçlarda seriyi uzatmak istiyoruz. Şampiyonluğun en büyük adayı olmak istiyoruz.Galatasaray olarak şampiyonluğun en büyük adayı olmak istiyoruz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0