Falcao: Tek düşündüğüm bir sonraki maç takım arkadaşlarıma yardım etmek...

Galatasaray, Ankara deplasmanında kaybedilen 3 puanın ardından bugün de kendi sahasında Sivasspor'a 2 puan bırakıp şampiyonluk yarışında çok önemli bir kayıp daha yaşamış oldu. Mohamed'in yokluğunda bugün 2 gol atan Radamel Falcao karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

"TEK DÜŞÜNDÜĞÜM BİR SONRAKİ MAÇ TAKIM ARKADAŞLARIMA YARDIM ETMEK"
"Güzel bir duygu uzun bir aradan sonra sahaya dönmek. Fatih Hocama, tüm takıma,  teşekkürler. Hep destek oldular ve sahalara geri döndüm. Allah'a şükürler olsun iyi döndüm. Kendimi saha içinde rahat hissettim. Yapmam gereken şey takım arkadaşlarıma yardım etmekti. Şu an tek düşündüğüm bir sonraki maçta takım arkadaşlarıma yardım etmek."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0