Mostafa Mohamed: Galatasaray taraftarı çok tutkulu!

mostafa mohamed

Galatasaray'ın devre arasında kadrosuna kattığı ve gösterdiği performansla taraftarın sevgilisi haline gelen Mostafa Mohamed, Mısır basınına konuştu. Transfer sürecinden Kadıköy'de attığı gole kadar birçok konuda konuşan Mostafa Mohamed, Galatasaray taraftarını da övdü. 

Mostafa Mohamed'in sözleri şu şekilde: 

Ordudayken Fenerbahçe, sezon ortasında teklif yaptı. O dönem cevabı hem ordunun hem de Zamalek'in vermesi gerekiyordu. Transferin kapanmasına 10 gün vardı. Bir an önce kararın verilmesi gerekiyordu. Yoksa sezon sonuna kalacaktı. Zamalek'e geri döndüm. Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Fas takımı Raja'ya karşı oynayacaktık. 22 yaşımdaydım. Ayrılmak istiyordum. Çünkü böyle bir fırsat bir daha gelmeyebilirdi

Fenerbahçe'nin teklifini hemen kabul ettim. Ancak Zamalek, bana 'Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak istiyoruz. Bu nedenle seni göndermek istemiyoruz' dedi. Saygı duydum. Çünkü, benim de çocukluğumdan beri hayallerimden biri bu kupaydı. Ancak, şampiyonluğu kaybettik. Yönetim dağıldı.

FENERBAHÇE'YE GOL ATTIM VE BANA 'İSTANBUL'UN KRALISIN' DEDİLER

Fenerbahçe'ye derbide gol attım ve bana 'İstanbul'un kralısın' dediler. Çünkü, Galatasaray uzun süredir Fenerbahçe'nin stadında kazanmakta zorluk çekiyormuş. Galatasaray'da bunu yapabilmem çok önemliydi.

FALCAO VAR DİYE GALATASARAY'A GİTMEK İSTEMİYORDUM

İlk başta Galatasaray'a gitmek istemiyordum. Çünkü, Galatasaray'da Radamel Falcao vardı. Forma şansı bulamam dedim. En sonunda kabul ettim. 'Tanrı'yla rekabet edeceğim' dedim. Şu anda Radamel Falcao ile çok iyi anlaşıyoruz. Çok iyi uyum sağladım. Galatasaray'a imza atmak için İstanbul'a gittiğimde bana 'Korona olmasaydı havalimanında yürüyecek yer bulamazdın. Çünkü, tüm havalimanı Galatasaraylı taraftarlar ile dolu olurdu' dediler. Galatasaray taraftarı gerçekten çok tutkulu.

Fortuna Sittard başkanı Işıtan Gün konuğumuz olduğu programda Mayıs ayındaki seçimlerde başkan adayı Burak Elmas'ın listesinde olacağını açıkladı ve projelerine dair fikirlerini açıkladı! 👇👇



Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0