Halil Dervişoğlu: Gelmek istediğim yer Galatasaray'dı..

UEFA Avrupa Ligi'nde grup aşamasının ilk maçında Lazio ile karşılaşacak olan Galatasaray'da karşılaşma öncesinde Halil Dervişoğlu basın toplantısına katıldı. Transfer döneminde Galatasaray'a gelmek istediğini Brentford yönetimine ilettiğini belirten Dervişoğlu, teknik direktör Fatih Terim ile arasındaki ilişkiye değindi. Halil Dervişoğlu'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde..

GELMEK İSTEDİĞİM YER GALATASARAY'DI..
Geçen sezon kiralık olarak geldiğimde güzel bir sezon geçirdim. Takımı, Galatasaray’ı çok sevdim. Bu sezon da gelmek istediğim yer Galatasaray’dı. Bunu ifade ettim. Buraya geldim için mutluyum. İnşallah güzel bir süreç olur. Geçen sezon ümit milli takımdan biliyordunuz beni. Ondan sonra Galatasaray’da şans bulduğum için kendimi biraz gösterebildim. Bu, her oyuncuya özgüven aşılar. Ondan sonra A Milli Takım’a gitmek nasip oldu. Orada da takım olarak istenilen gibi olmasak da iyi bir süreç geçirdim. Böyle şeyler bir oyuncuya özgüven getiriyor. İnşallah böyle devam ederim ve bu sezon iyi bir performans sergilerim.

GENÇ VE İYİ BİR TAKIMIZ
Tam bir oyuncuya benzemek gibi bir idealim yok. Her oyuncunun kalitesi var. Bazı oyunculardan başka şeyler öğrenilebilinir. O yüzden çok izlerim. Onlardan bir şeyler öğrenmeye çalışırım. Kendim başka bir oyuncu olduğum için onlara benzemek gibi bir endişem yok. Her oyuncu kendisine güvenir ve ben de öyle. Takım arkadaşlarım da öyle. Her kim takıma daha faydalı olursa, takıma yardımcı olabilirse o oynamalı. İnşallah herkes sahaya çıktığı zaman iyi performans sergiler. Bu bence iyi bir şey. Çoğu oyuncu istekli. Böyle bir ortamda birleşimi iyi sağladığında güzel başarılar elde edilebilir. Biz de birbirimize bağlanıp iyi performans göstermeye çalışıyoruz. Benim oynayış stilim bu. Ondan vazgeçmemeye çalışıyorum. Geliştirmem gereken noktalar var. Onlara da çalışıyorum. Her gün daha iyi olmak için çaba sarf ediyorum.

İLK KEZ TARAFTARLA BULUŞACAĞIM
Yarınki maç için heyecanlıyım. İlk defa Galatasaray taraftarının önünde oynayacağım. Takım olarak da konsantreyiz. Yarına iyi hazırlandık. İnşallah yarın taraftarlarımızın önünde güzel bir performans sergileyip galip çıkacağız. Zor bir rakip ama biz Galatasaray olarak neler yapabileceğimizi biliyoruz. O maça da özgüvenle çıkacağız. Burayı sevdiğim için burada oynamak isterim. Ayrıca Fatih hocamla çalıştığım için mutluyum. Babamın doğum tarihi olan numarayı (forma numarası 67) seçmek istedim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0