Kerem Aktürkoğlu: Hayallerimi gerçekleştiriyorum!

Galatasaray, 9 puanlık mücadelede hata yapmadı ve Gaziantep FK'yı 2-0 mağlup etti. Sarı kırmızılıların yükselen yıldızı Kerem Aktürkoğlu ise takımının ikinci golüne imza atarken yükselişini sürdürdü. Kerem maçın ardından duygularını yayıncı kuruluşa aktardı.

HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRİYORUM
 "Beşiktaş maçını telafi etmek istedik. Hafta boyunca bunu konuştuk. Rakiplerimiz de kaybetti. Tutuk başladık ama ikinci yarı daha iyiydik. Hocamız da bizimle konuştu, istediğimiz skoru aldık. Galatasaray'a gelirken hayallerim, hedeflerim vardı. Hedeflerime ne kadar kısa sürede ulaşabileceğimiz hep ailemle konuşuyordum. Fatih Hoca, bana yardım etti. Hayallerimi gerçekleştiriyorum. Eksiklerim var, onların da üzerinden gidiyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0