Feghouli: Galatasaray'da kalmak istiyorum..

Galatasaray'da mevcut kadronun en çok kazanan isimlerinden birisi olan ve yaz döneminde satılması beklenirken takımda kalan Sofiane Feghouli, milli takım kampında Cezayir basınına açıklamalarda bulundu. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan yıldız isim yaptığı açıklamada takımda kalmak istediğini belirtti.  

31 yaşındaki yıldız oyuncu sezon sonunda bitecek sözleşmesine ilişkin olarak da görüşlerini dile getirdi. Feghouli yaptığı açıklamada, "İstanbul'da mutluyum. Haziran ayında sözleşmem bitiyor ve Galatasaray'da kalmak istiyorum, burası benim evim. Galatasaray'da şampiyonluklar kazandım ve Türkiye'de kendimi iyi hissediyorum." sözlerini kullandı.

31 yaşındaki oyuncu bu sezon Galatasaray'da çıktığı toplam 15 maçta 3 gol 1 asist üretti.

FCN Gaming'in yeni bölümünde Curse of the Dead Gods'ı inceledi. Curse of the Dead Gods nasıl oynanır, Curse of the Dead Gods oyunu nasıl bir oyun sorularının cevapları için videoyu izlemeyi unutmayın! 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0