Burak Elmas: Esas olan Galatasaray, size güveniyorum!

Süper Lig'de yaşanan kötü gidiş sonrasında Fatih Terim ile yollarını ayıran ve Domenec Torrent'i göreve getiren Galatasaray'da başkan Burak Elmas takımla toplantı yaptı. Çalışma lokasyonunu Florya olarak değiştiren başkan Elmas, oyunculara güvendiklerini ve bu süreçten birlikte başarıyla çıkacaklarına inandıklarını belirtti. 

Hürriyet gazetesinde yer alan habere göre; Galatasaray başkanı Burak Elmas, yeni teknik direktör Domenec Torrent'i takımla tanıştırdı ve oyuncularla kısa bir konuşma yapıp güven verdi.  Elmas yaşanan süreç sonrasında takımla yaptığı konuşmada "Biz bir aileyiz. Hepinizin duygusal hislerini anlayabiliyorum. Çünkü aynı duygu ve hisleri bu süreçte ben de bir Galatasaraylı olarak yaşıyorum. Ancak esas olan Galatasaray'dır. Size yüzde 100 güveniyor ve inanıyorum. Sahada hem Domenec'e hem de birbirinize destek olup daha iyilerine imza atacağınıza inanıyorum. Size ve Galatasaray'ın geleceği olan bu takıma güveniyoruz. Ben başkan Burak Elmas ve yönetim olarak yanınızdayız. Kaptanlarımızdan da bu süreçte teknik direktörümüz Torrent ve saha arasında koordinasyonun, iletişim, bağların güçlü olması için daha fazla gayret göstermelerini istiyorum." dedi.

BAŞKAN ARTIK FLORYA'DA OLACAK
Galatasaray'da başkan Burak Elmas, takımda yaşanan bu değişim ve geçiş sürecinde mesaisinin yüzde 90'ını Florya'da yapacak. Sportif AŞ Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte artık daha çok tesislerde mesai yapma kararı alan Elmas'ın çalışma merkezi de NEF Stadı yerine Florya olacak. Bu doğrultuda ilk adımı dün atan sarı kırmızılıların başkanı, yeni teknik direktör Domenec Torrent'i bizzat kendisi takıma takdim etti.

İmparator Fatih Terim'in ayrılığını ve yerine ismi geçen Domènec Torrent'i Eski Açık'ın yeni bölümünde konuştuk. Yeni bölümü kaçırmayın: 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0