Nelsson'dan transfer açıklaması!

Katar'da düzenlenen Dünya Kupası'nda ülkesinin milli takımında forma giyen Victor Nelsson, geleceğiyle ilgili olarak Danimarka basınından BT Sport'a açıklamalarda bulundu. Sezon başında ismi uzun süre Sevilla ile anılan başarılı savunmacı, hakkında çıkan dedikodular hakkında bir bilgisi olmadığını belirtti. 

Transferi hakkında kendisine sorulan soruya "Ben şu anı yaşıyorum. Gelecekte neler olacağını bilemem, göreceğiz. Ben mümkün olduğu kadar sıradaki maça odaklanmaya çalışıyorum. Galatasaray'dan ayrılma zamanım gelirse, gideceğim kulüp Sevilla mı olur başka bir kulüp mü olur göreceğiz. Kulübüm Galatasaray'ın, transferim için Sevilla'ya bir söz verdiğiyle ilgili bir şey duymadım. Transfer haberleri giderek daha fazla çıkıyor, görüyorum. Ancak, doğrusunu söylemek gerekirse transferle ilgili bana gelen hiçbir şey yok." ifadelerini kullanan Nelsson, yeni sözleşmesi kapsamında maaşında da iyileştirme yapıldığını doğruladı. 

SEVILLA'NIN İLGİSİ DEVAM EDİYOR
Endülüs merkezli Estadio Deportivo gazetesinde yer alan habere göre, Sevilla sportif direktörü Monchi'nin Nelsson'a ilgisi azalmadan devam etti. Monchi, sıklıkla Galatasaray ile pazarlıklarını sürdürüyor ama sarı kırmızılı kulüp her seferinde 25 milyon Euro yanıtını verdi. 25 milyon euro'luk bir yatırım için daha fazla emin olmak isteyen Sevilla yönetimi, Galatasaray'ın tüm maçları için analiz yaptırdı. Galatasaray'ın Kopenhag'dan 7 milyon euro'ya transfer ettiği Victor Nelsson, sarı kırmızılı formayla toplam 59 maça çıktı ve performansıyla Danimarka'nın Dünya Kupası kadrosuna da seçildi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0